BTK’ya ne şikayet edilir?
İnternet, telefon ve posta hizmetleriyle ilgili tüketici şikayetlerini nereye bildirebiliriz? Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.
BTK neye bakar?
BTK, bilgi ve iletişim teknolojileri alanında kamu düzenleyici ve denetleyici bir kurumdur ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na bağlıdır. Kurumun görevleri arasında tüketici haklarının korunması ve piyasanın izlenmesi ve kontrolü yer almaktadır.
Bir firmayı nereye şikayet edebilirim?
Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.
BTK bir devlet kurumu mu?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu’nun EK-III’ünde yer alan düzenleyici ve denetleyici kuruluşlar arasında yer alan, kamu tüzel kişiliğine sahip, idari ve mali özerkliğe sahip, kanunla verilen görevleri yerine getiren ve yetkileri kullanan bir kuruluştur.
BTK şikayet ne kadar sürer?
Mobil iletişim, uydu platformu, sabit internet, sabit telefon ve posta hizmetlerine ilişkin olarak Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Tüketici Şikâyet Yönetim Sistemi (BTK) üzerinden yapılan başvurular genellikle 30 iş günü içinde sonuçlandırılıyor.
184 şikayet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
BTK E-Devlet onaylı mı?
Değerli yakınlarımız, e-devlet profilinizde belgeleriniz görüntülenmiyor.
BTK katalog suçları nedir?
Katalog suçları şunları içerir: Bunlara cinayet, saldırı, cinsel saldırı, uyuşturucu veya uyarıcı madde kaçakçılığı, hırsızlık, dolandırıcılık, zimmete para geçirme ve rüşvet gibi suçlar dahildir. Bu suçlar toplum üzerinde büyük bir etkiye sahip olan ve genellikle kamu düzenini ciddi şekilde bozan eylemlerdir.
İnternet sağlayıcı firmalar nereye şikayet edilir?
ALO 175. Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.
Şikayet ettikten sonra ne olur?
Cumhuriyet savcılığı, şikâyetçinin başvurusu veya beyanı üzerine iddianın suç teşkil ettiği sonucuna varırsa derhal soruşturma başlatır. Soruşturma işlemleriyle deliller toplanır; tanıklar sorgulanır, deliller toplanır veya bilirkişi dinlenir, ilgili makamlara yakalama emri çıkarılır ve iddianın doğruluğu araştırılır.
175’e ne şikayet edilir?
Alo 175 Tüketici Danışma Hattı: Kira Artışı ve Finansal Zorluklar
Para iadesi yapmayan firma nereye şikayet edilir?
Başvurular, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici hakem heyetine yapılabilir.
BTK neyle ilgilenir?
“Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), ülkemizde telekomünikasyon sektörünü düzenleyen ve denetleyen kurumdur.
BTK hangi parti?
Bağımsız Türkiye Partisi, 25 Eylül 2001’de kurulan ve Türkiye’de faaliyet gösteren bir siyasi partidir. Partinin tüzüğüne göre resmi kısaltması “BTP”dir.
BTK kime bağlı?
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na bağlı BTK, Türkiye’de telekomünikasyon sektörünün gözetim ve düzenlemesinden sorumlu kurumdur.
İnternet sağlayıcı firmalar nereye şikayet edilir?
ALO 175. Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.
BTK telefon incelemesi ne kadar sürer?
İnceleme süresi toplanan verilerin miktarına ve karmaşıklığına bağlı olarak değişir. Basit vakalar birkaç hafta içinde çözülürken, daha karmaşık vakalar birkaç ay sürebilir.
BDDk şikayet ne zaman sonuçlanır?
Tahkim Kuruluna yapılan başvurular, başvuru tarihinden itibaren 90 gün içinde Tahkim Kurulu tarafından incelenerek karara bağlanır. Tahkim Kurulunun kararı, 20 gün içinde TBB tarafından müşteriye ve bankalara bildirilir.
BTK e-devlet onaylı mı?
Değerli yakınlarımız, e-devlet profilinizde belgeleriniz görüntülenmiyor.